№
|
ПІП вчителя
|
Назва навчального закладу
|
Тема досвіду
|
Мета досвіду
|
1
|
Сєчина Лідія Іванівна
|
Переможненська ЗОШ
|
Формування ключових компетентностей на уроках біології шляхом
використання методики розвитку критичного мислення
|
Активізувати пізнавальний інтерес та мислення
учнів; стимулювати їх діяльність; розвивати уміння логічно та аргументовано
викладати матеріал; залучати всіх учнів до творчої продуктивної діяльності;
розвивати навики колективного спілкування, почуття взаємодопомоги і
взаємопідтримки на шляху формування ключових компетентностей
|
2
|
Ушакова Тоня Дмитрівна
|
Великотернівська ЗОШ
|
Формування основних груп компетентностей з використанням інтерактивних
технологій
|
Формувати у школярів основні групи компетентностей,
використовуючи інтерактивні технології; сприяти теоретичному осмисленню
основних законів і понять хімії для розвитку подальшої цілеспрямованої
навчальної діяльності учнів; розвитку мотиваційної сфери та навичок
самоосвіти
|
3
|
Панасенко Любов Михайлівна
|
Азовська ЗОШ
|
Використання комунікативних технологій на уроках біології
|
Підвищення ефективності уроків біології,
забезпечити активне сприйняття учнями нового матеріалу; підготовка школярів
до повноцінної життєдіяльності в умовах інформаційного суспільства
|
4
|
Зюмкіна Жанна Василівна
|
Розівська ЗОШ
|
Навчання іноземній мові через
активізацію мовленнєвих можливостей людини на основі музичного сприйняття
|
Розкрити нову сутність інтенсивного методу
навчання через активізацію мовленнєвих можливостей людини на основі музичного
сприйняття шляхом усвідомленого переходу від роботи з викладачем до
самостійного вивчення мови
|
5
|
Філобок Наталя Леонідівна
|
Радивонівська ЗОШ
|
Рефлексивна діяльність вчителя та учня як основа розвитку творчої
особистості учня
|
Розвиток творчої особистості через рефлексивну
діяльність вчителя та учня на уроках математики та в позаурочний час
|
6
|
Грабовець Ірина Степанівна
|
Якимівська ЗОШ №1
|
Активізація пізнавальної діяльності школярів на уроках математики шляхом
впровадження інтерактивних методів навчання
|
Підвищення рівня навчальних досягнень учнів,
розвиток комунікативних умінь і навичок через організацію групової взаємодії.
|
7
|
Гоштанар Наталя Антонівна
|
Червоноармійська ЗОШ
|
Використання інтерактивних технологій навчання н уроках математики
|
Досягнення більш високих результатів засвоєння
знань при вивченні математики в результаті співпраці учнів зі своїми
однолітками, розвиток навичок спілкування, комунікабельності, впевненості у
своїх силах; підвищення інтересу до вивчення математики.
|
8
|
Шукалова Надія Миколаївна
|
Якимівська ЗОШ І ст.- садок «Росинка»
|
Соціально-емоційний розвиток дитини
|
Покращення стану освітнього процесу з проблеми
соціально-емоційного розвитку дитини, формування етичних норм та правил
поведінки в умовах сучасного дошкільного навчального закладу.
|
9
|
Аносова Світлана Василівна
|
Охрімівська ЗОШ
|
Розвиток пізнавальної активності школярів як шлях до креативу
|
Вдосконалення навчального процесу, стимулювання
пізнавальних інтересів учнів, сприяння розвитку пізнавальної активності у роботі
з обдарованими дітьми.
|
10
|
Вялова Любов Павлівна
|
Якимівська ЗОШ №1
|
Формування комунікативної компетентності учнів початкових класів шляхом
впровадження інтерактивних методів навчання на уроках української та
російської мов
|
Впровадження інтерактивних методів навчання на
уроках з метою вдосконалення навчально-виховного процесу. Досвід спрямовано
на результативність навально-виховного процесу; на розвиток зв’язного
мовлення учнів на уроках мови і під час виховних заходів.
|
11
|
Штефан Вікторія Вікторівна
|
Якимівська ЗОШ №1
|
Розвиток творчих здібностей та пізнавального інтересу молодших школярів
та забезпечення психологічних умов для навчання в атмосфері добра, краси і
радості
|
|
12
|
Гвоздєва Лілія Володимирівна
|
Якимівська ЗОШ №3
|
Розвиток пізнавального інтересу учнів на уроках географії за допомогою
інтерактивних методів як умова вдосконалення особистості
|
Підвищення ефективності уроків географії шляхом
розвитку пізнавального інтересу за допомогою інтерактивних методів.
|
13
|
Меньшикова Лариса Миколаївна
|
Чорноземненська ЗОШ
|
Впровадження ігрових технологій на уроках географії
|
Впровадження ігрових технологій на уроках географії з метою покращення
результативності навчально-виховного процесу.
|
14
|
Сушко Микола Володимирович
|
Якимівська ЗОШ №2
|
Робота з картографічним матеріалом на уроках географії
|
Підвищення ефективності уроків географії;
розвиток картографічних навичок в учнів шляхом застосування інтерактивних
методів.
|
15
|
Сидоренко Олена Олександрівна
|
Азовська ЗОШ
|
Використання ІКТ на уроках історії
|
Досягнення більш високих результатів при
вивченні історії шляхом використання інформаційно-комунікаційних технологій
на уроках
|